onsdag 11 februari 2015

Pust!

Pappa har ont i ryggen och inget mer som det verkar.

Jag åkte och tränade på vägen hem. Jag har blivit väldigt däckad efteråt de senaste gångerna jag har tränat, så jag ansträngde mig för att ta det lugnt. Det gick rätt bra med det, och när jag kom hem tyckte jag att det skulle vara skönt med ett varmt bad. Jag låg och filosoferade där ett tag och när jag sedan klev ut badkaret blev jag yr och lite illamående och fick sätta mig på badrumsgolvet en stund. När det blev lite bättre lade jag mig på sängen i det svala sovrummet några minuter och så småningom började jag känna mig som folk igen. Nu funderar jag på om det är så att när de säger på hälsokontrollen på jobbet att blodtrycket är "bra" så menar de egentligen "lågt", eller om det bara var en tillfällighet.
Nåja, en aktivitet per kväll räcker, så nu blir det TV-soffan och inte så mycket mer fram till läggdags. Möjligen skulle jag kunna dra igång en 60-tvätt, det såg rätt fullt ut i den backen. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar