söndag 1 februari 2015

Helg

Vi funderade på att åka till landet nu i helgen, men eftersom det var lite osäkert hur mycket det snöar och hur halt det skulle bli så bestämde vi oss för att stanna hemma och ta det lugnt.

Igår gick vi till Fältöversten för att titta på hantlar på Intersport. Vikingen fick ett presentkort förra julen och kom sig äntligen för att skaffa hantlarna han ville ha. Anledningen till att han fick ett presentkort av mig var att jag var så pass svag i höger knä fortfarande att jag helst inte ville bära hantlar även om jag kunde gå hyfsat utan packning. Jag fortsatte sedan in mot centrum för att titta på skor eftersom jag fortfarande är på jakt efter nya rejäla vinterkängor. Jag har fortfarande inte hittat något jag gillar. Jag vill ha skinn, grova sulor och inget fluff runt överkanten till ett inte alltför högt pris.

Idag har jag tränat och köpt enkiloshantlar och nya broddar, så nu är jag redo för nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar