måndag 2 februari 2015

Prenumerationer och medlemskap

Idag ser jag över jag prenumerationer och medlemskap. Det var ett tag sedan sist. Jag bestämde mig för att gå ur Hyresgästföreningen. Jag förstår hur man tänker när man väljer att göra det besvärligare att säga upp än att påbörja ett medlemskap, men jag gillar verkligen inte när det enda alternativ som ges i informationen på webben är "ring medlemsregistret". Nu är det gjort i alla fall och de hade en väldigt trevlig människa som svarade i telefon på medlemsregistret, men det är inte rätt.

Jag har också bytt ut Allt om mat mot Matmagasinet Vego. Inte för att det inte är trevligt att bläddra i Allt om mat, men det är väldigt sällan det dyker upp något som överraskar mig. Vi får väl se hur länge vegotidningen är intressant, det kan vara så att det blir lite för mycket.

Nästa del är att sovra i nyhetsbrev och annat som kommer via e-post, men jag är inte säker på att det kommer att bli ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar