fredag 30 januari 2015

Rosa

Rosa verkar vara dagens färg. Jag gjorde ett fånigt test på Facebook nyss om vilken färg jag borde färga håret i och svaret var rosa med någon motivering om "älskvärd personlighet" och jag hade nog kanske sagt att jag var lite kantigare än så. Fast rosa hår, det kanske vore något ändå? Rosa slingor åtminstone? Det andra rosa är en halvkiloshantel. Jag var hos en sjukgymnast i tisdags för att få lite övningar för axeln som jag överansträngde före jul och de flesta av dem ska just nu göras med en löjligt liten hantel. Så lätta vikter verkar de inte ha i sportbutikerna, men Varsam på Kungsgatan hade rosa hantlar som väger 0,5 kg för 30 kr/st. Jag hade tänkt köpa enkiloshantlar också, men de var slut och då började jag strosa och titta på rea i klädbutiker istället. Det kanske får bli en tur till en sportaffär imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar