måndag 3 mars 2014

I strumplästen

Jag har varit hos sjukgymnasten i eftermiddag och tränat lite försiktigt i strumplästen eftersom jag glömde träningsskorna hemma. Det är en lite märklig känsla att inte ha den styrsel som ett par rejäla skor ger och jag tror att jag trivs bättre med dem på. Bortsett från det så gick det bra och när jag kom ut därifrån var det dessutom nästan soligt.

Jag är inte längre jätteförkyld, men heller inte jättepigg så det blir nog inte så mycket mer ikväll. Lite TV, lite handarbete och förmodligen ett ganska tidigt sänggående. Det är ju väldigt skönt att sova.

På vägen hem köpte jag en pump till min gymboll. Jag har försökt pumpa den med den elektriska pumpen som vi brukar använda till luftmadrassen, men den orkar inte riktigt trycka i det allra sista så bollen blir liten och mjuk och inte särskilt användbar. Nu återstår bara att se om mulitpumpen från Clas Ohlson har något bra munstycke för att pumpa en stor orange boll. Tanken var att jag skulle göra lite småövningar de dagar jag inte styrketränar på allvar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar