tisdag 4 mars 2014

Fettisdag

Jag blev bjuden på semla på jobbet i förmiddags, och blev sittande en bra stund. De jag sitter med är egentligen inte mina kollegor, men vi jobbar med samma kund och de är trevliga. Middagen var dock lite mindre traditionell, chili con carne på en bit nötbog som jag lagade i söndags och som det blev rätt många portioner av. Det är skönt med rester, jusd det här vardagsmatlagandet är rätt tråkigt.

























Jag hade tänkt att jag skulle plantera om mina växter ikväll. De som har överlevt torkperioderna börjar bli lite i överkant på lilla minidrivhuset, men jag är rätt trött fortfarande så jag tror att det blir TV och sömnad även denna kväll. Möjligen även lite godis, det följer med konstiga saker hem om jag är hungrig när jag handlar. Bortsett från det så är det smidigt att slinka in i mataffären på vägen hem och fantastiskt skönt att kunna gå och även bära lite saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar