torsdag 13 februari 2014

Och knäckebröd

Jag fick ett ryck och bakade små hjärtformade rosmarinknäckebröd till middagen imorgon. Det är ju ändå Alla hjärtans dag. Många små knäckebröd blev det och nu är jag trött. Det är inte alla hjärtan i burken på bilden, en del blev brända och får inte följa med. Vi ska inte vara hemma och äta knäckebröd utan åker på medeltideri.
Jag var hos sjukgymnasten i morse och tränade lite försiktigt eftersom jag nog tog i lite för mycket i söndags när jag var på gymmet. De kör morgontv med projektor på väggen och imorse var det snowboardtävlingar. Det hade jag nog aldrig ens slötittat på i vanliga fall. Annars är det ett lite ovanligt tyst ställe att träna på. Det pratas förstås, men det går inte någon bakgrundsmusik som det brukar göra på alla gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar