tisdag 18 februari 2014

Mint

Jag har varit i medeltiden i helgen som var. Dock inte längre från nutiden än att jag fick en tandborste av någon som sov hemma eftersom jag hade glömt min. Det är lite fånigt vilken skillnad det gör det där med att borsta tänderna.
Igår fick jag ett SMS från sjukgymnasten om att hon var sjuk och behövde ställa in tiden jag hade i morse, så jag gick till det vanliga gymmet istället. Det var tidigt på morgonen och innan jag hann tänka mig för gjorde jag det som det står på massor med skyltar i entrén att man inte får, nämligen släppte in någon annan. Alla ska blippa sitt kort och läsa fingeravtryck, men tjejen som var framför mig lyckades inte med fingeravtrycket. Jag kom mig inte för att fråga om hon använde fel hand, för det misstaget har jag gjort några gånger. Nu väntar jag lite på att gymmet ska höra av sig och morra, nyckelsystemet borde ha reagerat på att jag visade kortet från fel håll medan det stod någon inne i slussen från andra hållet. Än så länge är det tyst i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar