onsdag 8 januari 2014

Återfall

Jag har i perioder köpt plastbackar, korgar och allehanda förvaringsattiraljer men ganska sällan kommit till stadiet då jag faktiskt sorterat in något i dem. Det har varit som om jag tänkte att det skulle bli ordning på saker och ting om jag bara hade något att sortera dem i. Jag gjorde mig av med en hel del i förra flytten, men igår tog jag ett återfall och köpte fler.

Jag tänker ha dem i skafferiet. Det har djupa hyllor och det är svårt att nå det som är längst in så jag hittar sällan det jag vill ha så snabbt som jag vill. När jag flyttade in så ställde jag in mina torrvaror bland Vikingens och det är fortfarande rätt mycket kvar. Jag hade ätit undan hyfsat, men det blev ändå ganska fullt. Jag tror att det skulle vara mycket trevligare att dra ut en hel back och rota i bekväm höjd och full belysning. Det kanske rent utav skulle kunna bli så att vi såg vad som fanns och åt upp det.

Jag sorterade två hyllor igår och tar nog resten i helgen. Den här gången tror jag faktiskt att det kommer att gå vägen. Jag kommer verkligen att sortera saker i mina nya fula plastkorgar.



1 kommentar: