måndag 14 april 2014

Titta på film?

Vikingen och jag sitter och "tittar" på en film. Vi har var sin dator i knät. Jag surfar lite planlöst på saker jag vill göra i sommar och på pilbågar eftersom jag funderar på att köpa en. Jag tror att Vikingen leker med en nyinstallerad Raspberry Pi.

Jag har tagit en liten promenad här utanför. Det var hyfsat utmanande eftersom det inte plogas upp till själva stugan så det är snö hopkörd med skoter som underlag. Emellanåt sjunker man ner lite och eftersom det inte går att förutse så blir det spännande för det dåliga knät. Idag blev det bara en kort sväng och sedan gick jag ner i källaren och körde lite övningar i hemmagymmet. Imorgon blir det nog en lite längre promenad.

Jag stod inte ut med den film vi först hade valt, så nu blir det Kung Fu Panda istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar