onsdag 2 april 2014

Handlar mat

Vi har inte handlat från Mathem.se på ett tag och igår kom det ett erbjudande om ett gratis tre månaders leveranskort värde 595 kronor om jag beställde denna vecka och sådant kan jag inte riktigt motstå. Vi har därför beställt lite mat och lite sådant där som är tråkigt att släpa hem till fots som tvättmedel och toapapper. Det är klart att det var det de ville, men det känns ändå inte riktigt som att ha blivit lurad. Vi kom ihåg att köpa spiskummin dessutom, det var ett par veckor sedan den tog slut.

Middagsplanerna är klara för de närmaste dagarna. Imorgon blir det någon sorts indiskinspirerad kikärtsgryta med ris, fredag äter vi tacorester från förra veckan (ja, färsen har varit frusen) och på lördag blir det lammkotletter.

Nu är det dags att packa träningskläder eftersom jag ska till sjukgymnasten före jobbet imorgon. Jag var inte så pigg förra veckan med någon sorts förkylning så jag avbokade tiden jag hade då. Jag är kanske inte jätteenergisk denna vecka heller, men jag tror ändå att ett försiktigt träningspass kan funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar