tisdag 1 april 2014

Nycklarna inlämnade

Nu är det definitivt. Lägenheten i Göteborg som har varit uthyrd i andra hand är inte längre min. Nycklarna är inlämnade och jag hoppas att vem som än ska bo där kommer att trivas.

Jag hade tänkt säga upp den tidigare, men det blev så mycket med knät under hösten och jag var så trött så det blev helt enkelt inte av. Handläggaren på Familjebostäder verkar också ha varit väldigt långsam med att få saker gjorda. Tänkbara hyresgäster hörde inte av sig om att få se lägenheten förrän i mars.

Det hade börjat bli grönt på innergården och jag kommer faktiskt att sakna den. Det var så lagom, en skyddad grön yta där man kunde sitta en stund ibland och kanske grilla men som jag inte behövde lyfta ett finger för att sköta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar