onsdag 27 november 2013

Bubbla

Jag är seg just nu. Sover mycket, äter värktabletter och är lite som i en bubbla. Det är lite märkligt hur mycket jag sover, på natten, länge på morgonen, en stund på eftermiddagen och sedan hela natten igen. Å andra sidan så återhämtar väl kroppen sig när man sover, så det är nog bra. Jag har ingen feber och knät är fortfarande svullet men har normal färg så det är nog inget fel mer än att jag är mörbultad och blir lite slö av tabletterna.

Jag roar mig med att lusläsa posten, titta på BBC's Tales from the green valley på Youtube, titta på serier på Netflix och sticka lite. Green valley är ett gäng historiker och arkeologer som återskapar en bondgård. Den versionen som jag har börjat se är 1600-tal, men det finns en Edwardian och en andra världskriget också. Den från andra världskriget har jag sett enstaka avsnitt av på TV, och den är rätt kul eftersom det fortfarande finns folk kvar som minns saker.

Annars händer det inte så mycket. Jag fortsätter att böja och sträcka på benet och det går lite bättre än igår. Av och till kliar det som attan under förbandet och det ska enligt papperet jag fick med mig sitta kvar i tio dagar. Det är en vecka till som jag inte får klia mig ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar