fredag 29 november 2013

Dygnsrytm

Jag brukar ha en väldigt tydlig dygnsrytm där jag vaknar hyfsat tidigt på morgonen och blir trött på kvällen och går och lägger mig. Eftersom jag har varit ovanligt trött nu så har jag sovit en stund på eftermiddagen de flesta dagarna, och det innebär att jag är vaken senare på kvällen. Det känns konstigt att sitta kvar och titta på TV eller film med Vikingen, men väldigt trevligt. Jag tror att det kommer att bli mer som vanligt när jag piggnar till igen så jag får väl njuta så länge det varar. På morgnarna har jag också slumrat en timme eller mer efter att Vikingen har stigit upp, och det är också ovant. Annars brukar turordningen i badrummet vara att jag går först eftersom jag är vaknare.

Nu tittar vi på slutet på Milenniumfilmerna, vi såg en igår och två idag. De ligger på Netflix som någon sorts miniserie där varje film är i en extended version men uppdelad i två. När den första halvan av trean var slut så var det en sådan ohygglig cliffhanger att det var lika bra att fortsätta till slutet. Snart ska nog åtminstone jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar