måndag 23 september 2013

Kollektivtrafik


































Jag går fortfarande lite långsammare än vanligt men tyckte ändå att jag kom fram till busshållplatsen mycket snabbare än för ett par veckor sedan. Efter att ha väntat ovanligt länge kom det äntligen en buss. Inte den jag först hade tänkt åka med, men jag tog den ändå och planerade om min resa lite. Det tog kanske längre tid, men å andra sidan fungerade inte SLs app för realtidsinformation så det var svårt att gissa om den rätta bussen skulle dyka upp eller om det var något trafikproblem längre bort som den fastnat i.

Vikingen har åkt till Helsingborg och kommer hem först på fredag så det är inte så lockande att ställa sig och laga några större mängder mat. Tur att det fanns rester från helgen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar