fredag 9 november 2012

Ordning och reda


Jag verkar ha en lätt dragning till plastbackar och korgar av olika slag. Det är som jag trodde att om jag bara har lådor att stoppa mina saker i så kommer det att bli ordning. Vissa av dem jag har funkar jättebra, andra gillar jag inte alls. Jag antar att de var billiga när jag köpte dem. 

Tyvärr är jag ju inte särskilt ordningsam, så det kommer att bli en liten inkörningsperiod när Vikingen och jag ska börja bo ihop i en lägenhet som nog egentligen var full redan innan jag flyttade in.

Jag antar att det är nu jag ska börja mitt nya välorganiserade liv där även jag ska börja ha ”var sak på sin plats” och leva efter devisen ”ingenting är färdigt förrän det är undanplockat” och att man bara ska hantera sina papper en gång. Wish me luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar