söndag 4 november 2012

Bo i en garderob?

Vikingen och jag besökte IKEA igår och plockade ihop nya högre garderober, lite CD/DVD-hyllor och ett nytt skrivbord till arbetsrummet. Man kan säga att riktigt så många människor på samma yta behöver jag egentligen inte träffa. Någonsin.

I vilket fall råkade Vikingen göra en Facebookuppdatering om att köpa nya garderober så att jag skulle få plats och fick en del kommentarer om att det inte är schysst att låta mig bo i garderoben bland pälsängrarna.

Jag tror bestämt att det är dags att börja muta in lite yta här nu för att undkomma detta öde.

2 kommentarer:

  1. Jag är säker på att han bara ville att du skulle känna dig trygg efter din egen skolåda, så inte chocken av flytten blev för stor. :-)

    SvaraRadera
  2. Aha! Det var ren omtanke, alltså.

    SvaraRadera