lördag 27 juni 2015

Tidig hemresa

Jag blev löjligt allergisk mot myggen och behövde medicinera väldigt mycket eftersom mitt ena öga var helt igensvullet när jag vaknade i morse. Förmodligen har jag sovit på mage en del under natten för svullnaden liksom rann nedåt. Jag har tänkt ett tag att jag borde gå till vårdcentralen och få något bättre eftersom jag bara äter receptfritt nu och det blev väldigt aktuellt idag. 
Ovan morgon, nedan kväll efter Betapred och kortisonsalva. 
Myggjävlar. Eller om det kan ha varit en spindel. Myggbetten kliar som attan på resten av kroppen dock, så jag skyller på myggen. 

Bortsett från detta har det varit en skön dag. Bra väder, jag har mest suttit i skuggan och där var det lagom. Banketten blev full så vi skulle laga egen mat i vårt läger och en av killarna hade med sig en vildsvinskulting på runt tio kilo som vi delade och kokte eller grillade. Det var en god gris och vi blev mycket mätta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar