måndag 29 juni 2015

Tidig avresa

Idag åker jag till Göteborg för att träffa kollegorna. Jag hade bokat ett tidigt tåg så det var bara att pallra sig upp, men det tog emot eftersom jag verkar ha fått sömnproblem som läkemedelsbiverkning och inte har sovit så mycket i natt. 

Bortsett från det verkar det bli bättre. Betten på kroppen kliar mindre och nu ser man en röd prick precis vid franskanten på höger öga som nog kan vara orsaken till att det svullnade igen. Det ser inte riktigt ut som ett myggbett, så det är möjligt att jag har skällt på myggorna i onödan...

Storstan känns som en byggarbetsplats mest överallt, och det är lite trist med staket och maskiner i sommargrönskan, men det är nog ändå bättre att göra saker nu om det är möjligt. 
På onsdag när jag kommer hem hoppas jag på hyfsat väder. Vikingen och jag pratade om att äta middag på något ställe nere vid vattnet då. Vi har inte gjort det än i sommar. Först var det kallt och sedan var vi på landet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar