fredag 22 augusti 2014

Hemma igen

Jag har varit i Göteborg tre dagar men rullar strax in på Stockholms central igen. Det har varit bra möten och en trevlig middag med några av kollegorna. Strax innan jag skulle åka så kom jag på att jag ju hade köpt en ny röd höstkappa så jag tog den. Tyvärr torrfällde den lite på det vita trycket på min t-shirt så zebran fick lite rosa skiftningar. Kappan ska nog åka tvättmaskin ett par vändor tror jag bestämt. Det hade inte gjort något om den hade varit struken heller ser jag nu. 
På vägen hem har jag klippt bilder ur ett reklamblad för att göra en lustig hatt till en kräftskiva. Jag har ett par röda A4 också och hoppas att det ska gå att få ihop något. Bara tåget rullar de sista sega metrarna. 

2 kommentarer:

  1. Väldigt snygg kappa. Varifrån?

    SvaraRadera
  2. Gudrun Sjödéns outlet i Årsta, så det är nog inte årets modell.

    SvaraRadera