fredag 4 januari 2013

Tam-tam, tam-tam, tam-tam

Nu tycker jag att det här börjar bli lite väl spännande. Kommer jag att hitta en flyttfirma som vill flytta när jag vill flytta eller kommer jag att få fixa flytten själv i alla fall? 



Det är uppenbarligen inte rätt tid på året att kontakta flyttfirmor i mellandagarna. Jag tyckte att de som svarade först hade den mest begripliga offerten, men det verkar vara en liten aning tunt med folk på kontoret (eller möjligen över lag) just nu. Så småningom har jag i alla fall fått kontakt med en människa på telefon som har hittat offerten som den första människan skickade och som ska återkomma.  

Hajen är för övrigt en svävande radiostyrd leksak som Vikingen har.

Uppdatering: nu är det bokat. De hämtar mina prylar tisdag kväll eller onsdag morgon beroende på hur ett annat jobb går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar