söndag 13 januari 2013

Heminredningsplaner

Det är ju inte bara att ställa ihop våra saker i samma bostad och så kommer allt magiskt att passa ihop. Nu är det i och för sig mycket som är liknande, men det finns också skillnader. Jag kommer att vilja ändra på en del saker i alla fall, så att det blir både mitt och Vikingens hem snarare än att jag bara flyttar in i något befintligt. Vi får väl diskutera hur vi ska ha det och hitta någon rimlig kompromiss.


Vikingen har en himla snygg matta i sitt vardagsrum. Jag tänkte att man kanske kunde ta upp lite mer av de färgerna på andra ställen i rummet också. Om jag får som jag vill så kommer det nog att bli lite färre mattor överlag; jag gillar hårda golv eftersom det är mycket mer lättstädat. Dessutom är det ett trevligt trägolv i vardagsrummet så det skulle inte vara ett problem om det syntes.

Jag kan nog ha råkat köpa gardintyg till köket också. 

2 kommentarer:

  1. Härlig matta! Jag röstar för rött och gult...

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har också funderat lite på rött och gult...

    SvaraRadera