torsdag 3 januari 2013

Men alltså

Igår gjorde jag en kort dag, slutade jobba vid tre och bestämde mig för att sova en timme eftersom jag kände mig lite konstig. Tyvärr verkar det inte ha hjälpt, för jag är halvsnorig och har ont i lederna och huvudet. Det är verkligen helt osannolikt, jag har ju knappt träffat något folk alls sedan jag skadade knät. Varifrån kommer smittan?

Jaja, på den positiva sidan så tog jag en liten promenad igår efter att jag hade sovit. Två kvarter bort till ICA och sedan hem igen utan kryckor. Det tar sig!

Jag har fått en offert från en av de tre flyttfirmor jag har kontaktat och om inte någon annan vaknar snart så kommer de att vinna på att de över huvud taget vill frakta mina prylar.

Planen är att åka till Göteborg tillsammans med Vikingen på lördag, packa färdigt, köra bort lite skräp, skicka hem Vikingen i början av veckan och sedan bara invänta flyttfirman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar