torsdag 24 januari 2013

(Bok)hylla

Nej, jag har inte bara böcker i bokhyllan. Det är rätt mycket pysselmaterial och småprylar där med. Å andra sidan så är det bra att ha sakerna någonstans, och kunna göra någon sorts struktur på det hela.

Ibland undrar jag om jag är onormal som inte har enorma mängder böcker. Inte så att jag inte gillar böcker, men jag behöver inte nödvändigtvis ha dem. 

Vikingen har däremot rätt mycket böcker och det verkar som att det blir fler hela tiden. Jag får nog kontra med att skaffa några fler jag med.

1 kommentar:

  1. Akta dig, jag har sett hur det kan gå... Min moster berättade att mamma inte alls samlade prylar innan hon flyttade ihop med pappa. Som avkomma till två ekorrar förvånades jag storligen. Åas /är/ det ju väldigt trevligt med böcker....

    SvaraRadera