tisdag 25 december 2012

Aj!

Nu blev det inte så bra. Inte alls bra.

I morse vred jag om ena knät så illa att jag inte kunde gå från garaget in till min syster. Jag fick ringa efter henne och så körde hon mig till akuten. Det var inte rätt anhalt dock, vi fick ta en sväng på någon sorts primärvårdsakut och sedan tillbaka till sjukhuset för röntgen.

Alla hårda delar är hela, inga lösa benflisor eller sånt. Däremot är det svullet, går inte att belasta och gör väldigt ont.

Det blir nog till att planera om flytten. Jag tror inte att jag kommer att köra bil några längre sträckor på ett tag.

Nämnde jag att det gör ont? Jag hade inte riktigt koll på att det skulle vara så här svårt att sova. Hur gör folk som har ont för att somna? Jag brukar i vanliga fall lägga huvudet på kudden på kvällen, somna, och vakna först på morgonen. Hittills i natt tror jag att jag har sovit en timme. Jag borde nog ha försökt få ut något smärtstillande när jag var hos läkaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar