fredag 30 september 2016

Födelsedagsresa

Vikingen brukar åka på konferens i USA i slutet av september. Jag var inte helt nöjd med det just i år eftersom han skulle vara borta på min fyrtioårsdag så vi bestämde att jag skulle ansluta.

Hittills har allt gått bra men när jag stod i kön till passkontrollen igår kväll så hade det varit skönt att ha sällskap. Tänk om det hade varit något problem med mitt ESTA eller med hyrbilsbokningen?

Idag har Vikingen sin sista konferensdag, och jag tar det lugnt. Ska checka ut från hotellet så småningom och utforska närområdet lite. Ikväll åker vi vidare.

Så undrar jag lite över att många amerikanska hotellrum verkar ha två smala dubbelsängar. Jag tror att vi kan ha bokat ytterligare något sådant senare under resan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar